lørdag 21. november 2015

Sen frokost

Idag ble jeg vekket kl 9.30, herlig å bare kunne snu seg rundt og sove noen timer til når barna står opp sånn i 7-draget :-)

Det er en nydelig lørdag med full vinter ute. Jeg har mekka en sen frokost til meg selv, med et aldri så lite koldtbord på tallerken. Satser på jeg holder meg mett i noen timer etter dette, får når lillemor våkner av formiddagsblunden blir det full rulle med tur på lekebutikk og andre små ærend som må gjøres idag. Har nemlig telt over, og dette er siste helga uten planer før 19.desember!

Frokosten består av 2 fiberrike knekkebrød med philadelphia-ost m hvitløk&urter, kyllingpålegg med urtekrydder & litt grønt, frukt og peanøttsmør smurt oppå banan - det bør du prøve hvis du ikke allerede har gjort det!

I smoothien er det ingefær, spinat, kokosmelk, litt frosne jordbær, ca 1/4 banan og bittelitt Sukrin Gold for å få litt mer søtning.

Og så selvfølgelig : Kæffikoppen :)

God lørdag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar