fredag 27. november 2015

Åja, dét var det jeg hadde glemt ja!



Det har vært en noe krevende og stressende uke, og å våkne opp til fredag var intet mindre enn herlig! Det var såpass bra at jeg sto opp over en halv time tidligere enn vanlig (okei da, så ble jeg vekket av mannens vekkeklokke, men det høres jo ikke like harmonisk og fint ut).

Jeg gikk på badet, tok en kjapp dusj, smurte på litt krem, tok på linser, maskara og slikt før jeg pakket meg inn i morgenkåpe og tøfler og labbet ned trappa. Freden og roen i huset føltes herlig, oppe lå det to s,å og sov søtt enda. -Også så god tid jeg har da, tenkte jeg fornøyd. Matpakker ble smurt, jeg inntok frokost og brukte gooooood tid, sekk ble pakket og så oppdaga jeg at tida plutselig hadde flydd avgårde. Men ikke så masse at det var grunn til panikk, å neida. Storepoden sto opp først, kledde på seg og var klar til avreise.

Jeg vekka lillemor, og ordnet henne klar på badet. Fortsatt mye bedre tid enn vanlig. Er det virkelig mulig, tenkte jeg fornøyd, skal vi dra nå, mye tidligere enn vanlig? Alt har jo gått så knirkefritt også, endelig fungerer morgenrutinene!

På med ytterklær på barna, og så er det min tur til å .... men vent nå litt..... Neeeeeeeiiiiii, er det mulig??!! Morgenkåpa og tøflene er på enda!! 

DA innså jeg virkelig hvor godt det skal bli med helg :-D 
God fredag, og første helg i advent <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar