onsdag 4. november 2015

Nå klarer jeg ikke mer!

Det skjer sånn cirka alltid på denne tiden av året. Det begynner å bli mørkt ute, litt mer vinterstemning og det er lenge siden sommerferien. Det er da det kommer snikende innpå, og til slutt er det så sterkt at det overskygger alt annet. Hvis jeg lukker øynene kan jeg kjenne lukten av julemat, jeg kan se treet står ferdig pynta, jeg kan kjenne den vannvittige lykkefølelsen på lille-julaften når roen endelig har senket seg. Julestemningen! Kan det være den beste følelsen i verden? Gi meg julebrus, skumnisser, pepperkaker, pinnekjøtt, spente barn, glade folk, vin, familie&venne-samlinger, julegaver, julepynt, nisser, trøfler, sjokolademandler, nissestrømper, nissegrøt, ribbe, druesalat, røykelaks, flatbrød, spekeskinke, lange frokoster, kalkun og alt det andre - jeg gleder meg såååå til JUUUL!
  
Har tjuvstarta litt med julemusikk..mmmm....

  
Ifjor var denne lille dronninga litt over 1 måned da vi feiret jul...

Å du hellige juletre...snart skal du komme inn...

Stolt storebror på julaften 2014.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar