onsdag 11. november 2015

Det er MIN spilleliste, bare min!

Musikksmaken min er særs variert, og hva jeg hører på avhenger av hva jeg gjør. 

Men når jeg enten vil komme i godt humør, eller bare bli enda gladere, da setter jeg på spillelista jeg har kallt for "Gode låter" i Spotify, offline mode. Så kan jeg høre på den hvor jeg vil, som for eksempel i bilen. Der er jeg helt i fred og kan spille alle mine guilty pleasures uten snev av skam. Synge, vræle, danse, grine eller le, alt ettersom. Den spillelista er nok ikke for alle for å si det forsiktig, men den er MIN. Og jeg blir glad av den.

Idag har jeg og Gode låter vært på roadtrip, rundt på kundebesøk. Jeg har kost meg med kaffe og Sissel Kyrkjebø (Se ilden lyyyyyse over joooooord), gospel,  Grand Prix-slagere (Carooooola og noen flere), Take that, Westlife, 90-talls svisker og Michael Jackson, og turen kunne gjerne vart i mange timer til! 

Musikk er glede!

På tampen av dagen, tips til god og lett kveldsmat;
Speltlomper med philadelphiaost light, krydderskinke eller serranoskinke og litt grønt. Mmmm....

Jovisst er det mørkt, men så fantastisk fint!

Kjøretur med kaffe og god musikk og humøret er på topp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar