tirsdag 19. mai 2015

Hurra for meg..


Jammen har det ikke vært feiring idag også, rusen etter 17.mai har såvidt lagt seg før min bursdag spretter opp i kalenderen. Og for ei som elsker små og store gleder i hverdagen, er jo sjølveste bursdagen som en av årets beste dager å regne. Syns faktisk det blir mer og mer stas for hvert år jeg, har jo blitt så lettrørt og takknemlig med årene, skal ikke mye til for å glede et bløtt hjerte! 

Og så må jeg innrømme at det er ekstra stas å lese facebookmeldinger på denne dagen, herlighet så mange fine ord! Veggen fylles opp av hilsener fra fjern og nær, fra personer som er tilstede i livet nå, fra de jeg får sett så altfor sjeldent, og fra folk som har betydd mye i perioder tidligere i livet, men som av en eller annen årsak ikke er en like stor del av livet lenger. Mange gode minner kommer sigende, jeg blir varm i hjertet og får virkelig sett hvor mange fine folk jeg har vært så heldig å møte gjennom årene, og gjerne skulle hatt mer med å gjøre den dag i dag. Det er ikke alt med Facebook som er like positivt, men på en sånn her dag gir det enormt mye glede!

Og tror du ikke det ble kake idag også da? Jovisst! Vi var så heldige å få ostekake levert på døra, hvem kan vel motstå det? Går ikke an å la den stå og bli dårlig, har da vel folkeskikk!

Så nå er et lykkelig bursdagsbarn på tur i seng, småkvalm av ostekake, og overhodet ikke deppa for å ha blitt 1 år eldre :-) 

Gaver og blomster, en sikker vinner!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar