onsdag 13. mai 2015

Referat fra en kveld for meg selv

Klokka 19.30 er de søte små i seng,det er stille i huset,mannen er fortsatt på jobb. Jeg har altså en hel kveld for meg selv, hva skal jeg bruke disse verdifulle,ubrukte timene til? 

Rydde,vaske opp,brette tøy? Nja,jo,jeg får ta det verste og la resten vente til imorgen,jeg kaster altså ikke bort en hel kveld helt for meg selv med å gjøre - gud forby - HUSARBEID! 

Så hva kan jeg ellers gjøre? Ta et bad? Trene? Sette på Taylor Swift på anlegget og danse hemningsløst mens jeg drikker vin? Skrive lister med gjøremål fremover? Seriemaraton på Netflix? Fargelegge? Yoga? Bla i kokebøker og planlegge nye,fantastiske retter? Lese blad? Lese bok? Sortere bilder? Oppdatere Spotifylistene mine? Begynne på Sofie sitt nye rom? Rydde bort klær som ungene har vokst ut av? 

Det ble for mange valg, jeg var for ubesluttsom. Ikveld har jeg ikke gjort noen verdens ting. #yolo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar