lørdag 26. desember 2015

Få en best mulig start på 2016

Jeg håper dere alle har noen fantastisk fine juledager sammen med deres nære og kjære. Jeg håper dere nyter god mat, drikke, ser filmer, leser, spiser godterier, tusler rundt i pysjamas, spiller spill, leker og kanskje også nyter litt egnetid?

Jeg har det som plommen i egget, akkurat nå sittende på gulvet omgitt av 2 lekende barn som elsker å ha juleferie.(Ihverftfall var det slik da jeg starta å skrive dette innlegget,hehe)  Etter noen veldig sosiale dager dennne siste uka, er det idag en dag helt uten planer! Været er ikke det beste, så det er en god unnskyldning for å holde seg inne :)

Jeg har også begynt å reflektere over hva jeg vil gjøre i 2016, hvordan jeg vil ha det og hvordan jeg skal oppnå ønsker og mål. Jeg har tidligere skrevet på bloggen om hvor vanskelig jeg syns det er å opprettholde gode vaner og en sunn livsstil, selv om jeg veldig gjerne vil! Jeg tror mange har det som meg, et ønske om varige endringer - men kanskje litt manglende viljestyrke?

Jeg liker at det snart er nytt år, jeg må innrømme at jeg elsker nyttårsforsetter og muligheten til å "nullstille" alt og lage en ny start. Når jeg gjør opp status etter denne høsten, er det mye jeg vil endre på for å få en best mulig hverdag. 2 svangerskap har satt sitt preg i kroppen, og jeg har aldri helt "fått den tilbake". Noen kilo skal bort, jeg vil bli sprekere og sterkere i kroppen og bli kvitt vond rygg og stive muskler/ledd. 

Jeg har derfor bestemt meg for å starte på Forever Living sitt 69-dagers opplegg, der man får alt fra kosttilskudd, kostholdsplan og treningsplan. Deltakere over hele Norge gjør dette samtidig, følger samme plan i samme periode, og alle blir lagt til i en egen gruppe på Facebook der man kan motivere og inspirere hverandre. Selv kommer jeg til å dele opp-og nedturer her på bloggen, for jeg vet at det ikke kommer til å bli lett...

Og hvis vi er flere som gjør dette sammen her i nærområdet, kan vi lage en egen gruppe, avtale felles treninger og møtes for å hjelpe hverandre! 

HVIS DU ØNSKER Å GJØRE DETTE SAMMEN MED MEG, ER OPPLEGGET SOM FØLGER:
13.-21. januar er det tid for en forandring med start av Change 9.
En felles start for alle oss som ønsker å få "ryddet" opp i kroppens utskeielser fra jul og nyttår. Dette er altså en kickstart!

23. januar starter programmet Forever F.I.T.1 Få ny inspirasjon og ta neste steg mot å føle deg bedre og se bedre ut. Forever F.I.T. 1 vil lære deg en ny måte å se kosthold og trening på. I pakken følger kosttilskudd og egne hefter med forklaring,oppskrifter og trening/eksempler på øvelser. Alle øvelsene kan du gjøre hjemme/utendørs.

22. februar Tid for Forever F.I.T.2  for deg som vil fortsette å forme, forandre og forvandle kroppen din. Nå blir det tøft, men sammen kan vi klare hva som helst! Og du får daglig motivasjon og støtte – helt til målstreken!

Så oppsummert; C9 er kickstarten, F.I.T 1 er etablering av nye, gode kostholds-og treningsvaner, og F.I.T 2 er da det virkelig begynner å bli resultater, og det hele varer i 69 dager.

La meg presisere at jeg ikke tror på "slankekurer" med hurtige resultater. Jeg tror på varige endringer, langsiktige mål (og delmål underveis) og innføring av gode vaner som man kan følge livet ut. Men jeg har ihvertfall ikke klart å gjennomføre dette på egenhånd, og derfor er denne muligheten jeg nå har fortalt om perfekt for meg! 

Dessuten; På alle Forever Living sine produkter har du som kunde hele 90-dagers fornøyd kunde- garanti! Det betyr at du får pengene tilbake hvis du ikke er fornøyd. 

Er du med på dette?
Husk å få kjøpt inn dine pakker til vi starter opp :-) Ved å gå inn på min nettbutikk www.myaloevera.no/stinevaljord, finner du mer informasjon og priser. Klikk på Shop, og registrer deg som kunde, dette er helt gratis. Når du har gjort dette, velger du kategorien "Bokser" i produktlisten, der du finner C9, F.I.T 1 og F.I.T 2. Du kan også kontakte meg direkte på tlf 970 970 63 eller sende mail til stinevaljord@gmail.com. Bestillingsfrist: 2.januar

Sånn, nå kan du gå tilbake til julekosen, det skal jeg! Og så starter vi sammen på veien til sunnere og sprekere "oss-er" over nyttår!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar