fredag 3. juli 2015

Noe av det beste jeg vet




Det blir en fast spalte her på bloggen, som jeg har valgt å kalle "Noe av det beste jeg vet", som både fortjener egen etikett og hashtag. Siden jeg liker å slå et slag for alle små gleder i hverdagen, håper jeg jo kunne spre litt ekstra med noen drypp av pur, ekte og gledelige øyeblikk. 

Man trenger vel å bli påmint om de små,fine ting i livet alle sammen. 

Og hva er vel bedre enn fredagsfølelsen? Denne dagen fortjener en liten feiring, hver eneste gang. Og tradisjnell (og kjedelig?) som jeg er; hurra for pizza eller hurra for taco! Merk; For at man virkelig skal kjenne vannet i munnen, lukta fra kjøkkenet, ja, kanskje til og med få den ekte følelsen av fredag holder det ikke bare å si pizza. Neinei. Man må si H.J.E.M.M.E.L.A.G.E.T pizza.

Mmm. Nemlig. Hjemmelaget pizza, pepsimax, kjæresten, tightsen, sofaen og film. 
Og et glass vin i anledning ferie. Noe av det beste jeg vet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar