tirsdag 30. juni 2015

Nydelig og mettende frokost på 4 minutter






Uten mat og drikke duger man som kjent ikke. Jeg har tidligere skrevet om min Nyyydelig frokostgrøt som jeg er så avhengig av på morran, men idag følte jeg for èn gangs skyld for litt variasjon.

Frokosten skal jo helst være rask og enkel og lage, og dersom man av en eller annen grunn ikke spiser så mye brødmat, har jeg noen gode tips til alternativer. Vi er jo noen vanedyr, og hvis man er vant til å smøre seg 2 brødskiver på morran, tror man jo selvsagt at alt annet tar mye lengre tid.

Jeg garanterer at denne frokosten tok maks 5 minutter å lage!
Den består helt enkelt av 2 stekte egg med litt lettere, smeltet ost på toppen, smårettsskinke og grønnsaker. Nydelig med masse godt krydder på, og så metter den leeeeeeenge!

Mmm....




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar